מכמה סיבות:
זה אומר שיהיו פחות דברים להעביר לבית הבא, מה שלא רק יקל על חייכם באריזה אלא גם יחסוך לכם כסף בהובלה.
בית עמוס ברהיטים וחפצים לא עובר טוב בתמונות ועוד יותר במציאות, עלול להרתיע לקוחות פוטנציאלים ולגרום להם להניח שהבית מוזנח ולא מטופח.
בייחוד כשזה מגיע ללקוחות פוטנציאלים, הדבר האחרון שתרצו זה שהלקוחות ייבהלו ויגידו לעצמם “איך בכלל שקלנו לרכוש את הבית הזה?!” עוד לפני שנכנסו.
לכן אתם חייבים לדאוג לנראות החיצונית של הבית לפחות כמו שאתם דואגים לנראות הפנימית והכוונה לטיפוח החצר הקדמית והאחורית, עציצים וסידור כללי.
הרי אתם רוצים שמחיר הבית יהיה ריאלי ותואם למצבו ולכן חשוב להוסיף לו ערך בכל מקום שתוכלו.
הכוונה היא לתיקון נזקים ושיפור הדברים הקיימים (כגון רטיבות / תיקוני צבע וכו’).
בהרבה מקרים זה אף יכול להוות גורם מכריע ברכישת בית.
השקעה מינימלית תביא לתוצאה מקסימלית.
לא תוכלו להתחמק מזה, אם אתם רוצים למכור את הבית שלכם אתם חייבים לנקות אותו לפני שלקוחות מגיעים.
זה כולל את החצר, החלונות וגם מקומות נסתרים שאתם חושבים שאף אחד לא רואה.
כיף זה לא אבל הכרחי למכירת בית – זה כן.
הכול מסתכם במסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות, בית נקי – מזמין, בית מלוכלך – מרתיע.
שימו מצעים נקיים, סדרו את הווילונות, כסחו את הדשא.
גם תאורה יכולה מאוד להוסיף, פתחו את החלונות בבית למען אוויר ותנועה של החוץ בתוך הבית, מה שיוצר אווירה נעימה, מרווחת, פסטורלית וביתית.
גם ריח הבית יכול להוות השפעה על הרגשת הלקוח בעת כניסתו לבית וגם בזה צריך להתחשב.
צריך להחשיב לקוחות כאורחים לכל דבר ועניין, הבית צריך להיות מסודר ומאורגן ובו זמנית מזמין, ביתי וחם.
בית שכאשר הלקוחות יכנסו אליו הם ירגישו בו בבית וזוהי כל מטרתנו.
@lsrealestae